loading...
کهکشانی های استقلال و رئال مادرید
اطلاعیه کهکشانی های رئال مادرید و استقلال
بیوگرافی اسطوره های رئال مادرید

بیوگرافی اسطوره های رئال مادرید | wWw.RealGalactic.Rzb.ir
MilaD بازدید : 115 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

مورینیو : " میکوشیم تا الگویی مناسب برای جامعه باشیم "

مورینیو :

سرمربی رئال مادرید ، خوزه مورینیو ، نوامبر آینده رو جلد مجله ی روندا ایبریا ظاهر خواهد شد . در آینده مربی پرتغالی ، پیرامون اتفاقات شخصی زندگی اش که اورا به نقطه ی اوج فوتبال رسانده صحبت خواهد کرد .

مورینیو اظهار داشت که " از روز تولدش اکثر خاطرات زندگی اش به فوتبال ارتباط داشته است . " مانند پدرش که او هم با ورزش ارتباط داشت . او افزود که پدرش به او یاد داده تا صادق باشد  : " به نظر میرسد که یک امر بدیهی است که ما باید هر زمان که زندگی میکنیم صادق باشیم . ولی من واقعا فکر میکنم که باید حتما با خود و اطرافیان خود صادق باشیم .  من سعی میکنم این ارزش را در کارم رعایت کنم . من این کار را انجام میدهم و در آینده نیز انجام خواهم داد .

مربی رئال مادرید هرگونه حس دلتنگی را رد کرد . اگر چه افزود : " من به 50 سالگی نزدیک میشوم . طبیعتا گذر عمرم مفهومی را میرساند . شهر و خانه ی من برای یک رویداد مهم آماده میشود و من باید اعتراف کنم که آن لبخند را به من بازمیگرداند ."

" تمرین دادن رفته رفته سخت تر میشود . اکنون مانند 10 یا 20 یا 30 سال گذشته نیست . چراکه این یک حرفه است که همیشه در حال تکامل است . مسئولیت یک مربی ، فقط انتخاب 11 بازیکن نیست ، بلکه یاد دادن تاکتیک ها و تعویض های صحیح هم جزء تعهدات اوست .

مورینیو به مکالمه اش با یک پروفسور در روز اول دانشگاه اشاره کرد : " من سعی میکنم تا در آینده یک مربی فوتبال شوم . برای همین واقعا نمیدانم چرا در حال حاضر در کلاس تو نشسته ام ! او پاسخ داد : " اگر میخواهی روزی یک مربی فوتبال بزرگ شوی ، باید خیلی بیشتر از فوتبال بدانی . " وقتی حالا به حرف های او فکر میکنم میبینم که درست میگفت . "

مورینیو پذیرفت که : " خیلی زود فهمیدم اگر میخواهم در حرفه ام موفق شوم ، باید کشور خودم را ترک کنم . شما برای رشد کردن به سفر نیاز دارید تا با چالش های جدیدی مواجه شوید . " مورینیو توضیح داد که : " وقتی که کارم را شروع کردم ، هدفم کار کردن در پرتغال ، انگلیس ایتالیا و اسپانیا بود . چیزی که به آن دست یافتم . روزی کار من در مادرید به پایان میرسد و مطمئن نیستم که کجا ادامه خواهم داد ."

اما در مورد شخصیت اجتماعی او ، مورینیو افزود : " من هرگز سعی در بهبود آن نداشتم .بعضی مواقع که در اجتماع ظاهر میشوی ، باید با چیزهای ویژه ای برخورد کنی . چیز هایی است که به وجود میاد ، مشکلاتی مانند وقتی پسرت از تو میخواهد تا به مدرسه نروی چون او از سر و صدا بدش می آید . یا وقتی که همسرت به تو می گوید که باید در ماشین بمانی هنگامی که او می خواهد برای خریدن چیزی در فروشگاه برود . من بهای کار خود را می پردازم ! "

مورینیو در مورد قوانین حاکم بر فوتبال گفت : " فوتبال یک پدیده ی اجتماعی است . چیزی که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست . همچنین یک زبان بین المللی است . مردم به جای زبان انگلیسی یا اسپانیایی از زبان فوتبال بهره میگیرند . فوتبال یک پدیده ی اجتماعی است که نژاد ها و فرهنگ ها و مذهب ها را با هم متحد میکند .به همین خاطر ما مسئولیت اجتماعی زیادی داریم . "

وی افزود : " در بسیاری از مواقع بازیکنان بزرگ نمونه ای برای جامعه هستند اما بعضی مواقع این گونه نیست . مانند بسیاری از مواقع که به جای استفاده از هوش از احساس تبعیت میکنی . زمان هایی هست که کنترل خود را از دست میدهی و در نهایت اشتباه میکنی . گاهی رسانه ها به این مسائل دامن میزنند چرا که با یکدیگر رقابت دارند . شاید همه ی ما برای اینکه الگویی خوب برای دیگران باشیم باید تلاش کنیم . "

مربی رئال مادرید همچنین اضافه کرد : " اسپانسر های زیادی هستند حتی از باشگاه های رقیب  مرا میپسندند و به عنوان یک فرد حرفه ای به من توجه میکنند . در دوره ی جدید چالشها او گفت : من همیشه پیوسته با خودم دعوا میکنم . جاه طلبی های من همیشه رو به رشد است . با این که من در باره ی بقیه بیشتر و بیشتر فکر میکنم , باز هم فکر میکنم این نکته ی خوبی است . "

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازیکن هفته

    آرش برهانی

    جدول گلزنان
    جدول لیگ برتر ایران
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 1,885
  • بازدید کلی : 13,756
  • بازیکن هفته
    Mesut Özil
    بازی بعد رئال

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/thumb/4/4d/Real_madrid_logo.png/140px-Real_madrid_logo.png vshttp://media.sharkfoot.fr/2012/05/logo_athletic_bilbao.png

    رئال مادرید - اتلتیک

    یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه
    هفته دوازدهم لالیگا
    00:30

    بازی قبل رئال

    Levante Unión Deportiva, S.A.D. logo.svgvs http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/thumb/4/4d/Real_madrid_logo.png/140px-Real_madrid_logo.png

    لوانته 1-2 رئال مادرید

    گلها : رونالدو و موراتا

    جدول لیگ برتر اسپانیا
    تبادل لینک
    دلتادانلود