loading...
کهکشانی های استقلال و رئال مادرید
اطلاعیه کهکشانی های رئال مادرید و استقلال
بیوگرافی اسطوره های رئال مادرید

بیوگرافی اسطوره های رئال مادرید | wWw.RealGalactic.Rzb.ir
MilaD بازدید : 82 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

کاکا : "هرگز در تابستان به جدایی از رئال فکر نکردم"

کاکا :

کاکا اصرار دارد که فکر جدایی از رئال در تابستان هرگز به ذهنش خطور نکرده . بازیکن برزیلی ، وقتی که در تابستان باشگاه به دنبال خرید لوکا مودریچ بود ، فقط به روز شمار تقویم نگاه میکرد . ولی به مطبوعات میگوید که هرگز به جدایی از رئال و پیوستن به تیمی دیگر فکر نکرده است

" من هرگز به جدایی از رئال فکر نکردم ، حتی یک لحظه ، حتی زمانیکه باشگاه هایی خاص اعلام کردند که مرا میخواهند . ولی من هرگز نمیخواستم باشگاه را ترک کنم چراکه میدانستم که در این باشگاه رشد خواهم کرد و همچنین بیشتر بازی خواهم کرد . این دلیل ماندنم بود . من هنوز 3 سال با باشگاه قرار داد دارم و هنوز میتوانم چیز های بیشتری به باشگاه بدهم . من میخواهم ادامه بدهم ، برای جایگاهم در تیم بجنگم و بتوانم بیشتر برای برزیل بازی کنم . من میخواهم با تیم ملی کشورم به جام جهانی بروم و با باشگاهم افتخارات زیادی را ببرم . "

" بازی هایی که برای تیم ملی کشورم انجام دادم (مقابل عراق و ژاپن ) برای من خیلی مفید بودند و به من کمک کردند تا خودم را بسنجم و ببینم که چگونه بازی میکنم . من موفق شدم بازی خوبی انجام دهم و این برای من خیلی مهم بود . چراکه برای مادرید بازی های زیادی انجام نداده بودم و این دو بازی اعتماد به نفس مرا افزایش داد و من فهمیدم هنوز میتوانم خوب بازی کنم . این فصل برای من یک فرصت مجدد است تا بتوانم از خود دفاع کنم و خودم را اثبات کنم . من میدانم که فصل گذشته تصویر خوبی از خود بر جای نگذاشتم . اما حالا من بیشتر در چشم هستم . "

در کمتر از 2 سال مانده به آغاز بازی های جام جهانی ، کاکا بسیار خوش بین است تا در ترکیب اصلی مانو منزس در جام جهانی جای گیرد : " بازی کردن دوباره برای برزیل جس خوبی بود ، من باید بلافاصله به تیم باشگاهی ام اضافه شوم . یک جو خوب بین اعضای تیم برقرار بود ."

کاکا هم چنین نیمار را مورد ستایش قرار داد ، کسی که در هر دو بازی در کنارش حضور داشت : " نیمار در زندگی اش روی فرم است . او استعداد ناب است و آورز دارد روزی در یک تیم بزرگ اروپایی بازی کند . همچنین اسکار و لوکاس مورا را خیلی میپسندم . آن ها نشان میدهند که استعداد بزرگی دارند. به علاوه ی مارسلو ، مارسلو و تیاگو سیلوا بازیکنان بزرگی هستند . این یک نسل فوق العاده با استعداد است . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازیکن هفته

    آرش برهانی

    جدول گلزنان
    جدول لیگ برتر ایران
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 1,894
  • بازدید کلی : 13,765
  • بازیکن هفته
    Mesut Özil
    بازی بعد رئال

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/thumb/4/4d/Real_madrid_logo.png/140px-Real_madrid_logo.png vshttp://media.sharkfoot.fr/2012/05/logo_athletic_bilbao.png

    رئال مادرید - اتلتیک

    یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه
    هفته دوازدهم لالیگا
    00:30

    بازی قبل رئال

    Levante Unión Deportiva, S.A.D. logo.svgvs http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/thumb/4/4d/Real_madrid_logo.png/140px-Real_madrid_logo.png

    لوانته 1-2 رئال مادرید

    گلها : رونالدو و موراتا

    جدول لیگ برتر اسپانیا
    تبادل لینک
    دلتادانلود